Pappa ser rolig ut...

Pappa kom hem sent idag och han var inte hemma länge heller. Han svischade ner i duschen och sen på med kostymen och ut igen. Han har tydligen nått sektmöte säger mamma, men jag vet bättre. Pappa är ju med i ett Ordensällskap och träffas med jämna mellanrum. Som förra månanden, då skulle ni sett Pappa. Han hade lånat en FRACK av min morfar. Pappa såg ut som en pingvin! Visst var han stilig, men fortfarande en pingvin, hihi.

Hoppas jag vaknar till lite när Pappa kommer hem så jag får mysa med honom innan vi ska sova.

HEJÅÅ

Kommentarer
Petra

Det vill vi ha bildbevis på :)

Berra i frack, kan jag inte se framför mej ;)



Blogg: http://hospetra.blogspot.com/
2011-03-24 @ 18:09:01
Pappa Henke

Ja du Petra, det hade varit något att se... haha.

Håll ögonen öppna så kanske du kan få beviset!



2011-03-24 @ 20:01:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback