Mamma är tokig!

Ja, den meningen hör jag ofta av pappa och så skrattar han när han har sagt det. Som idag när vi var i en baby-affär och skulle köpa nån bas till min barnbilstol. Mamma och pappa hade planerat att köpa en sådan så att det ska gå smidigare när jag ska in och ut ur bilen. När pappa står och pratar med farbrorn i affären smyger mamma runt och vips!
Där kom mamma med en ny overall till mig... Jag älskar min mamma, hon ser till att jag alltid har sköna och snygga kläder på mig, men jag tror inte det var för overallen vi åkte till affären, hihi.

Jaja, jag fick en sån där bas till barnbilstolen OCH MIN OVERALL!!!

Längtar efter att solen värmer lite mer så jag får ta på mig den nya...

Hörs!

Kommentarer
Rebecca

kikar in :)



Blogg: http://rebeckhaam.blogg.se/
2011-03-22 @ 21:24:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback