Kalle Kanin!

Jag vill visa er min bästa vän! Givetvis är mamma & pappa de bästa men ibland har de fullt upp och jag har ju lärt mig att leka själv. Då har jag en vän som jag kan mysa med, bita i, hålla om, prata med och smaka på. Han är alltid på gott humör och finns oftast nära till hands.

Nu tror ni säkert att jag menar nappen, men icke!

Jag har fått något mycket bättre!!! Låt mig presentera.... KALLE KANIN!!!



Jag fick Kalle av min kusin "Alted", ja, han heter egentligen Alfred...

Kalle Kanin är för go, han har redan varit med om både det ena och andra. Det bästa är att hålla i ett av Kalles ben och bita i hans öra, hihi. Eller att bara gömma hela ansiktet under hans kropp.

Tack Alted för Kalle Kanin - han är go och jättefin

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback