HISTORIA: del 3

HEJ VÄRLDEN!!!!!!

Jag hade nu lämnat den varma magen med all den service jag fått där. Snacka om all inclusive!!!
Det var jubel och tårar runt mig och snart la de mig på mamma och jag kände hennes varma hud för första gången.
Mmmmm, va gott mamma lukta... Pappa satt med tårar och jag förstod att han skulle meddela mina mor och farföräldrar när han smet ut en stund... Jag pustade ut bredvid mamma en stund innan barnmorskorna tog mig och skulle mäta mig och väga mig...

3480 gram och 51 cm lång...snacka om en guldklimp om jag får säga det själv.

Jag fick lägga mig i en vag och sova ordentligt och låta mamma få sin efterlängtade ostmacka, hihi.

Följ med mig..    Nu börjar livet på riktigt!!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback