HISTORIA: del 1

Det hela började väl egentligen någongång i april, men det vet jag inte så mycket om...

Utan det var morgonen den 10 januari som jag egentligen satte fart på mamma och pappa ordentligt för första gången. Jag hade varit lite orolig under natten till måndagen och mamma hade vaknat tidigt. Pappa började jobbet igen denna dag efter att han hade haft långledigt.
Pappa var inte så orolig så han åkte till jobbet, mensa till mamma att hon skulle ringa om det blev värre.
Hehe, pappa hann knappt sätta sig på jobbet förrän jag gjorde mamma nervös igen. Hon ringde till pappa som kom hem igen. Sen tyckte jag att det var dags att låta de arbeta...

Mamma gick som en vandrande våldnad runt i lägenheten och ojade sig när jag gjorde mig påmind i magen. Pappa såg ännu roligare ut när han gick som en skugga bakom mamma för att försöka lugna och massera henne. Till slut klarade inte mamma och pappa av trycket så då åkte de upp till BB.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback