Grus i maskineriet...

Äntligen är snön borta från vägar och trottoarer. Solen har gjort ett gott arbete, även om solen kan vara till bekymmer ibland. (Läs tidigare inlägg)
När snön har töat bort kommer det fram nya problem... gruset!

Med gruset finns det nya orosmoment för mamma. Jag pratar om våra långa och härliga promenader. Mamma är lite orolig över att underlaget gör så att det skakar för mycket för mig i vagnen. Haha, mamma då, detta är ju bara träning inför Liseberg!

I vintras ville mamma knappt gå ut för all is på vägarna och nu är det alltså gruset som spökar. Jag och pappa har försökt att tala om för mamma att gruset inte är någon fara. Jag tycker ju bara att det är skönt att få gunga och vaggas lite. Jag somnar ju nio gånger av tio när vi är ute och går.. Så stå på dig mamma!!!

Bus & grus med lite solljus

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback