god morgon...

...en ny dags äventyr väntar. Jag hörde dock hur mamma och pappa låg och planerade dagen inatt och jag tyckte mig höra ordet "nackträning"
Detta är inget vidare eftersom jag måste ligga på mage och resa huvudet högt över marken innan mamma jublar. Så det är väl lika bra att jag gör så... Mamma hade läst i nån tidning att 2-månaders bäbisar kan lyfta på huvudet och det var dags att hårdträna. Pappa bara skrattade och svarade att det är ju ganska individuellt, så det kan dröja upp till 3-4 månader innan bäbisar lyfter på huvudet. Jaja, hade mamma sagt och refererade till vad barnmorskan sagt en gång. "-Ja lägg ner honom på mage flera gånger om dagen. 100 gånger minst om dagen."
HUNDRA GÅNGER!!?? Min barnmorska måste ju vara tossig!!!

Bäst att vila intensivt nu..

höres!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback