Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Igår torsdag skulle pappa iväg på sektmöte som mamma kallar det, men jag ville annat.
Pappa var klar att åka, han såg rolig ut, då jag bestämde mig för att bli lite extra kelsjuk. Under dagen hade jag varit lite busig och kanske lite jobbig mot mamma, så hon var trött. Förlåt mamma! Så pappa stannade hemma och lät mamma få vila lite. Alltså, de där vuxna är bra snälla. De stöttar ju inte bara mig, de stöttar varandra oxå.
Pappa tog upp mig i famnen och gick nog ett halv maraton i huset. Det gillar jag! Man ser så mycket bättre från pappa och mammas nivå. Då passade mamma på att laga en god middag. Ja, den måste varit god för pappa pussade på mamma och verkade nöjd.
Efter att jag fått min mat följde jag med pappa upp till stoooora sängen. Där la vi oss och kollade på film. Eller, ja, pappa gjorde, jag somnade på hans bröst.
Då sover jag skönt!

Opps, nu börjar jag nog bli lite hungrig, bäst att väcka mamma, klockan är ju över halv åtta nu!

Vi hörs!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback