Kungligt ska det va!

I övermorgon, fredag, bär det av över havet och äntligen ska jag få höra änderna "kvacka" utanför farmors fönster. Japp, en semestertripp till Danmark ska det bli. Jag har tjatat och tjatat så på mamma och pappa att jag inte tänker sitta i min bilbarnstol i timmar om jag inte kan se någonting. Min bilstol är trång och jag ser som sagt ingenting!
Så äntligen var vi idag och införskaffade mig en ny och större barnbilstol. Men gud, va skönt jag satt i den. Jag ser nästan allting nu juh! Helt fantastiskt skönt, så nu ser jag fram emot resan ännu mera.



här berättar mamma om resan

Det kommer att bli såååååå mysigt att få träffa farmor och gudmor igen, det var ju ett bra tag sen och gissa om farmor kommer att bli chockad när hon ser hur stor jag blivit, hihi.

Nu ska jag låta mamma och pappa få sova lite så de orkar med mig imorgon och till er andra säger jag - sov gott!

de säger att en jorden-runt-resa börjar med ett steg - jag tvivlar, för mig börjar det med blöjbyte, hihi

Kommentarer
fra farmor

Jamen jøsses lille Emil, farmor er chockad - det fine billede, hvor mamma sidder og fortæller dig om rejsen du nu skal på - jamen JØSSES hvor er du blevet stor, men stadig UNDERBAR. I morgen ved den her tid, så er du i Danmark for første gang i dit liv. Luften er den samme :) men vi snakker lidt anderledes og så blæser det altid ude fra Nordsøen - du får masser af frisk luft. Vi glæder os til at i kommer. Stort kram och puss fra farmor



2011-06-30 @ 16:59:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback