Middag med nära & kära!

Idag har jag träffat morfar å alla andra. Mamma & pappa var iväg å sa farväl till min gammelmorfar. Då passade mormor mig. Men sen fick jag vara med, på middagen. Uppklädd till tänderna var jag. Alla 4 tänderna, haha. Skjorta å fina byxor hade jag fått på mig. Jag fick min egen meny när alla andra åt. Först köttbullar å potatis. (de serverade mig först, haha) sen åt jag ett stort kex som mamma hade med sig å till sist så gav moster Frida mig lite vaniljsås. Äpplekakan va jag inte sugen på. Under middagen satt jag snällt å lugnt (som ni ser på bilden) men sen busade jag med ALLA som fanns i rummet. Gissa om jag var trött efteråt. Somnade som en stock i bilen hem.
Zzzzzzz


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback