Jag lovade tomten...

...att jag ska vara snäll och då ska jag vara det...

Som jag tidigare har skrivit om så håller pappa på med en liten stor (?) förändringi bloggen och det har varit lite klagomål på det den senaste tiden. Det har ju betytt att bloggen stått stilla ett tag och så kan vi inte ha det.. Så jag har fått pappa till att hålla liv i denna bloggen ett tagtill...sen i början på januari ska ni hålla ögonen öppna... ja, jo visst, det har kanske något att göra med att jag blir ETT ÅR!!! men fram tills dess ska vi nu hålla oss här..

Vad har då hänt under tiden pappa har knackat tangenter och hållt er oinformerade?!

Som ni alla känner så cirkulerar det en viss julstress runt om nu och det ska köpas klappar, lagas mat och pynta gran. Jag känner INGENTING av det!!! Jag behöver inte köpa klappar...mat, ja, jag äter ju allt jag får tag i... haha...och någon gran blir det inte. Mamma och pappa har tillräckligt att göra med att passa på mig när jag numera huserar runt i huset..

Jag tänkte breätta lite om en situation så kanske ni fattar hur det är...hahahaha

Förra veckan så tänkte mina föräldrar att jag skulle klippa mig...jojo... lycka till tänkte jag!

Så en kväll ringde det på dörren, då kom mina mostrar och en trevlig tjej till... Jag blev satt i min stol och sen var det fullt pådrag... hahaha.. men bra blev det!! Eller vad tycker ni??


stackars Amanda fick kämpa för att få mig still, hihi


men jag kan sitta snällt om någon ska ta kort på mig...


eller om jag har nått bra att titta på...Barbapappa funkar...


ja, okej, jag var nog lite långhårig...


HEEYY!!! va säger ni nu då?? visst blev det bra!!?

Ett bamsetack till min alldeles egna frisör...du är godkänd och välkomme igen, hihi

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback