Jag är nu officielt en "SÄL"!

Idag blev det spikat och bokat och jag har varit på den första informationen om hur mina söndagar kommer att se ut fram till jul ungefär...

Jag är en säl, eller som det heter på utrikiska, seal. Lite småcoolt va? Hello, Im Emil and Im a seal, haha

Nu undrar ni säkert vad som flugit i mig, men jag är bara lite småtokig och förväntansfull...
Söndag om två veckor så kommer jag att hoppa i vattnet med mamma och pappa... och jag snackar inte om nått futtigt badkar nu, nänä... Jag ska deltaga i min första babysim-lektion och gruppen jag är med i heter SÄL, hihi.

Jag har fått nya badbyxor också... hur coolt är inte det då, jag slipper blöja när jag badar!!!



coolaste brallan i stan!!!!

Nu väntar bara äventyret...

Simma lugnt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback