Idag var det blött!!!

PREMIÄR!!!!!

Idag var det första gången som jag fick bada i en stor bassäng. Det var allt annat än sist jag badade i nått större än badkaret hemma... minns ni i somras?


"svidande kallt - innan jag hade vant mig och var beredd"

Jag var med mamma och pappa i en stooooor bassäng som höll nästan samma temeratur som hemma i badkaret.
Åh gud så skönt det var och jisses vad jag fick sprattla omkring. Det var störtskönt!!!

Jag var i vattnet med en massa andra goa killa och tjejer men de verkade inte riktigt fattat tjusningen med att få flyta omkring i det varma vattnet och ta sig en sup då och då. Visst blev det lite hostande ibland men det hör väl till, eller?

Jag längtar redan till nästa söndag då det är dags igen. Hoppas de låter oss doppa huvudet då, det ska bli spännande, hihi!! Ska försöka ha lite kort på badet tills nästa söndag...

Väl hemma igen efter badet så minns jag inte mycket, tror jag somnade i fallet ner i min säng så att säga...
Det tar på krafterna att simma...

"simmar lugnt - gör du?"

Kommentarer
farmor

Jamen lille pojk da, hvor ser du ledsen ud.Men hvilket billede og hvilken oplevelse du der har haft. Farmor savner dig rigtig meget. STORT kram til dig



2011-09-04 @ 11:36:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback