Vem 17 var det??

Idag har jag bara haft en lugn och skön dag, ända tills han dök upp...
En svartklädd farbror med lugn och behaglig röst. Gillade att lyssna på honom då han satt och pratade med mamma och pappa. Han verkade trevlig och lite lustig. Jag satt mest i pappas knä och tittade på honom när pappa plötsligt lämnade över mig i farbrorns famn. Han höll mig lite lustigt och klappade mig på huvudet, sen så lyfte han upp mig högt upp mot taket. Då kunde jag inte hålla mig för skratt. ;)

Det verkar som "de gamla" verkade nöjda och lugna när han gått... Då gick det upp för mig... Det var ju planeringen för mitt speciella bad på söndag... 

Det drar ju ihop sig...

Fast det händer mycket innan det är dags på dop.
Imorgon kommer min farmor, faster och hennes kaereste från Danmark. YIPPIE!!!! Det är kul när de kommer. Jag fattar ju ingenting vad de pratar om men det låter kul. Hihi.. Det kommer bli en lång och hektisk dag imorgon.

Ingen sovmorgon.. Ska på läkarbesök tidigt och sen ska jag få träffa mammas gamla elever, vidare ner på stan och se till så mamma och pappa köper mig nya kläder till dopet. Sen måste jag nog sova lite... Eftermiddagen ska det planeras med dopkaffe (hämtar andan) sen så måste jag va snäll och låta mamma och pappa hinna städa lite och förbereda för de tokiga danskarna, hihi..

Så ni förstår, det är fullt upp! Bäst att ta sig lite mat och sova nu då.. ses!


Danskar, släkt och dop - denna helg går i festens rop!

Kommentarer
mamsen

Min älskade lille pojk!



Sången är lika vacker som du, tack för att du finns hos mig!!



2011-04-07 @ 22:38:57
Emils Farmor Henny

Det er en utrolig smuk sang - var det den der blev sunget i kirken til Emils dob ???? Hvilken røst, smukt musik og underbar tekst. Hvem har skrevet den ??????



2011-04-23 @ 00:02:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback