Jag är kär!!!

Någon måste ha läst mitt tidigare inlägg och tjänat sig en hacka på att sopa upp gruset! Gatan är sopad utanför och det är rent och snyggt. (tyckte dock jag hörde en traktor sopa tidigare idag...) Gillar när människor skyndar på våren.

Hörde på radion idag att Borås ska försöka bli bättre än Göteborg på humor!? Bara det är ju ett skämt!!
Istället för Kal och Ada skulle Borås skapa karaktärerna Roland och Maj. (Namnen är efter några dammiga politiker i Borås.
Inte nog med att de försökte lura mig med det aprilskämtet!!!
De läste upp det första utkastet på en "Roland & Maj-historia" Den löd så här...

Roland och Maj gick genom stadsparken då Roland mumlade ett par ljuvliga och romantiska ord till Maj.
- Va säger du Roland, jag hör dig inte.
- Jag talar tyst, vi går ju bredvid Viskan.

Alltså, sämre humor hittar jag inte... men men...

Jag har haft besök idag oxå!!!! MOLLY har varit på besök!
Mysigt, jag lånade till och med ut min vagga till henne när hon var trött och ville sova. Själv låg jag på golvet och lyssnade på min och Mollys mamma som pladdrade... Hur kan man säga så mycket på så lite tid?? Hihi..

Inte konstigt att jag känner mig lite trött, bäst jag tar mig en tupplur innan mamma kommer hem igen.


slumra-så-gott-å-dröm-sött  -  en vän jag fått

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback