Inte konstigt man är trött...

Idag har jag hunnit med massa kul. Jag började dagen med att sätta eld under galoscherna på mamma. Tänk själv vilken stress det blir när jag bestämmer mig för att bajsa tre gånger på raken... utan blöja på mig, haha. Inte nog med det, när mamma var som mest tossig tyckte jag det var bäst att lätta på trycket lite oxå. "Brandslangen är lös!!" Hehe!!

Under kvällen fick vi besök av tre skumma typer...



Apa, Bubba å så en bitter finne kom med en smaskens tårta till mamma och pappa.
Det var klart trevligt att sitta och lyssna på deras historier och tiden verkligen sprang iväg. Efter att ha läst deras kommentarer på ett välkänt socialt media verkar det som om jag passerade deras test...

"Har haft en trevlig fikastund hos Linda och Henke. Lille Emil fick klart godkänt. Verkar kry och drar i sig bröstmjölk i samma takt som far drar i sig whiskey."

en annan skrev

"Undrar bara när det är dags att möblera om Emils rum till ett kontor? ;)"

den tredje noterades för...

Mycket trevlig, snart kommer arga snickarn och river i rabbaten! :D

Verkar lovande inför stunder på altanen som pappa planerar att bygga. En arg snickare hittar man inte överallt...


Nu så är jag badad, pappa var lite orolig att de tre skumma typerna skulle besudla mig med smuts, så han tog det säkra före det osäkra, hehe.. Sov gott alla!


Hopp o kojs - girls and boys



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback